Hele toffe en leuke stickers! En goeie kwaliteit. Super leuk hoe het verpakt werd en ook tof dat er een extraatje bij zat!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Evelien Van erp
- Susan Janssen - van den Bekerom
Leuke webshop, mooie producten en altijd een lief kaartje bij je bestelling.
Hoe zou je Annie with the Bamboo beoordelen?
- Denise
Leuk assortiment, super snelle service. Je bestelling wordt verpakt als een kadootje
- Lisanne van Riel
Goede levering en leuk verpakt!
- Mirjam Hahe
Heel leuk ingepakt en super leuke spulletjes
- Riane Schoonhoven
Alles zorgvuldig verpakt en de stickers blijven erg leuk!