Voor de tweede keer een naamslinger besteld. Prachtige kwaliteit en mooi verpakt! Persoonlijk vond ik het enige minpuntje dat er een waslabel in de naamslinger was genaaid. Verder 100% tevreden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Elina
- Lysanne Kerr
Super fijne en snelle klanten service. Prachtig resultaat.
Hoe zou je KiddyColors beoordelen?
- Arja van der Linden
Mooie producten, snelle service!
- Ans
Snelle levering en leuk dat er mee gedacht wordt door een foto te sturen.
- Manon van Dijk
Mooie naamslinger en snelle service
- Manuela Warnar
Dit is de tweede keer dat ik een namenslinger koop bij KiddyColors en ik ben weer super tevreden en enthousiast. De nieuwe ouders zijn er super blij mee! Snelle levering, prachtige kwaliteit en mooie producten. Dankjewel weer!