Altijd een mooi product, leuk ingepakt en goed verpakt voor verzending
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tessa van Lipzig
- eleonore van lith
Prima ervaring en heel mooi ingepakt. Naamslingers zijn nog altijd mijn favoriete kraamkado!
Hoe zou je KiddyColors beoordelen?
- justine luyér
Super mooie originele producten met een mooie maatschappelijke component
- Evelien Lormans
Heel tevreden: je moet gewoon tijdig bestellen gezien de afstand die het pakketje moet afleggen. Dan kom je nooit voor verrassingen te staan. Heb 2x een naamslinger en 2x een verjaardagslinger besteld en blijf ze leuk vinden. Ben er echt heel blij mee
- Kim Verbraeken
Zeer mooi product!
- Kaajal Bachoe
Hele mooie producten die in ongeveer twee weken al thuis bezorgd zijn.