De bezorging duurde erg lang.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marian Den Boer
- Safira Benguedda
Ik heb gemaild over mijn pakketje maar nooit reactie gekregen. Ik heb ook mijn bestelling nooit ontvangen.
Hoe zou je eenbeetjegeluk.nl beoordelen?
- Rob
Mijn bestelling zat in een veel te grote doos zonder opvulling. Tijdens vervoer licht beschadigd omdat er geen opvulling was. Tevens verkeerde kleur geleverd. Mail gezonden maar na 4 dagen nog steeds geen reactie. Dit bedrijf is geen aanrader Na 2e mail is het keurig opgelost.
- Eveline
Weer snel verzonden. Leuke producten
- Karin Nelles
Ziet er goed uit
- Lia Verschoor
6 dec besteld en no niets ontvangen na een week. Mail wordt ook niet beantwoord. Ben nu dus nog zeer ontevreden omdat na een week nog niets binnen is