Ik had liever de cadeautjes apart verpakt gezien. Nu moest ik ze zelf nog apart verpakken..
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Salima Karmoudi
- Bianca kruijer
Erg leuk om te geven met een boodschap.
Hoe zou je eenbeetjegeluk.nl beoordelen?
- Amy Visser
Makkelijk besteld, super snel bezorgd!
- W S
Ik had een fout gemaakt met het bestellen (Ik had 12 kaartjes nodig ipv 22 kaartjes) Vrijwel meteen na het bestellen gevraagd of ik een wijziging in de bestelling kon aanbrengen. Ik heb hier geen enkele reactie op gehad. 2-2-2019 Ik heb 30-1 een reactie gestuurd nav de reactie van "Een beetje geluk". Helaas tot op heden geen reactie ontvangen.
- ronnie de wit
ik bestel bij eenbeetjegeluk aartsengel michael wierook en heb het altijd snel in huis..en kan het pakketje volgen via de trackcode..
- Ka
Bestelling werd volgende dag bezorgd. Had gelukszakjes besteld met poppetjes. Alleen aantal zakjes waren niet helemaal goed gestikt. Aangezien ik ze direct nodig had, heb ik hier verder niet over gecommuniceerd.