Keurig netjes verpakt en de volgende dag al in huis! Nog een persoonlijke boodschap op de factuur ook. En een kadootje bij de bestelling! Top!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marijke Jongejeugd
- A. van Kaam
Bestelling opgehaald in Lisse. Eerst vooraf even gebeld en kon het meteen ophalen.
Hoe zou je eenbeetjegeluk.nl beoordelen?
- Carmen Frederiks
Besteld en snel binnen. Top
- Mirelle Praagman
Snelle levering en altijd goed ingepakt, erg leuke site voor cadeautjes etc
- Judith Schouten
Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen. Armbandjes waren op voorraad, ruim een week terug besteld.
- B. van Lieshout
Duidelijk, snel, betaalbaar.