Leveren een uitstekend product
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jaap Visser
- Patrick
Supersnelle reacties op emails, fiets werd afgemonteerd en persoonlijk (!) bezorgd binnen 24 uur, nota bene op zaterdag. De CSB rijdt heerlijk; de dikke banden en vering in de voorvork zijn een verademing tov normale vouwfietsen. Fiets is robuust en voelt kwalitatief degelijk. Enige nadeel is dat het ding daardoor wel behoorlijk zwaar is om te tillen, maar dat zal ook een kwestie van gewenning zijn.
Hoe zou je FOLT beoordelen?
- Rene
Ben verliefd op mijn fietsje. Hele aardige mensen
- Annelyn
Ik ben erg blij over de vriendelijkheid, reactiesnelheid, hulpvaardigheid en bereidheid dingen uit te zoeken voor me (ivm net iets andere wensen), die ik ervaren heb bij City Smart Bike, Daan in persoon. De communicatie was prima, ik heb langer moeten wachten op mijn fiets maar werd goed op de hoogte gehouden en hij is keurig bij me afgeleverd. Daan heeft alle rust genomen me nog een keer uit te leggen hoe ik de fiets kon inklappen maar had ook allerlei handige tips. Ik heb veel vouwfietsen gezien maar deze springt eruit qua sportief model en ik vind het heel fijn dat de accu aan de middenstang onder het zadel zit. Geweldig hoe gemakkelijk je een hoge snelheid kunt halen EN houden!! De gashendel vind ik kicken: lekker snel weg bij het stoplicht. Ik vind de materialen niet van hoge kwaliteit (plastic spatborden en de verf beschadigd snel bij in en uit schuiven van zadel en stuur... en tóch heeft me dat niet doen weerhouden deze fiets te kopen: zowel de stoere uitstraling (model en spaakwielen), als de snelheid, als het gemak waarmee je trapt, als dat ik me prima behandeld heb gevoeld als klant. Ik ben ook bij Shinga geweest, helemaal speciaal naar toe gereden: ik vond de klantbehandeling daar zó slecht dat ik alleen al daarom geen Shinga wilde hebben, ook al was de kwaliteit mogelijk beter. Ik ga er heerlijk van door op mijn CSB!! Dankjewel Daan voor je begeleiding hierin! Annelyn de Boer, Ede
- Ted
De fiets rijdt echt heel fijn. Verder een goede service.
- Nadja Kaan
proefrit kon op korte termijn worden gemaakt. goede uitleg, fijne service