Gewoon heel Goed
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Henk Kremer
- C. Rood
Pakje lag keurig en op tijd en super verpakt in de brievenbus. Hartelijk dank!
Hoe zou je van 't Ende beoordelen?
- Lo Hilkens
Snelle levering, goed en netjes ingepakt
- Monica
Snelle levering, keurig verpakt. Niets op aan te merken.
- Elly van Lierop
Duidelijke website, makkelijk bestellen, mooie producten en zeer snelle levering.
- Harry Kamphuis
Zondags besteld en dinsdag in huis, zeer goed verpakt heel tevreden mee