Zeer goed ingepakt. 1 product had een mankement. Op een witte lege plek zijn kleine stipjes geprint die er niet horen. Vind ik storend Ik weet niet of ik daarvoor retour wil sturen. Gaat het bedrijf ook een hoop geld kosten om 1 bord retour te sturen etc... Waarschijnlijk houd ik het gewoon. --- Voor de rest ben ik dik tevreden. Misschien dat ik over een tijdje weer wat bestel, maar dan wel vermeld dat ze de borden goed moeten controleren op stippen/vlekken die er niet horen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Marjan
Mooi product, snel en zorgvuldig verpakt ontvangen
Hoe zou je van 't Ende beoordelen?
- Jacobien Berends
Vlotte bezorging en nette communicatie
- P.A.R. debidien
Prijs, kwaliteit en levering TOP in orde!
- Ellen Spitzen - van Assen
prima gedaan
- Olivier Van de Sande
Goede voorraad indicatie en afwikkeling. Stelde het op prijs dat met geringe betaling de bezorging gespecificeerd kan worden.