De producten zijn fijn en daarom blijf in ook bestellen wat ik nodig heb voor mijn zoon. Ik vind de communicatie niet zoals het hoort. Ik krijg geen reactie op mails of als ik een opmerking plaats bij de bestelling. Ik heb nu meerdere keren meer verzendkosten betaald dan nodig en op de website staat dat dit gecompenseerd wordt. Dat is tot op heden niet gebeurd. Reactie: Dankje voor de snelle reactie. Ik denk dat er iets mis is gegaan in het mailverkeer. Inmiddels hebben we elkaar gesproken en is het opgelost. Dank hiervoor!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Natascha
- Suzanne Kersten
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Hoe zou je Olifantastisch! beoordelen?
- Rachel
Mijn dochter en ik zijn dol op ons nieuwe planbord. De magneten werken uitstekend en zo weet iedereen waar hij/zij aan toe is.
- Marianne Kroezen
Goeie service, snel verstuurd
- Karin
Mooie kwaliteit en snelle service.
- Sabine
Geen contact mee te krijgen. Via mail, insta en telefoon niet. Leveren ook bestelling niet uit al is die wel betaald. Pure oplichting.