Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Aircovoorinhuis.nl heeft 155 5 ster reviews 155
Aircovoorinhuis.nl heeft 35 4 ster reviews 35
Aircovoorinhuis.nl heeft 2 3 ster reviews 2
Aircovoorinhuis.nl heeft 0 2 ster reviews 0
Aircovoorinhuis.nl heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Rogier, Amsterdam

    Uitstekend bedrijf, begon al met de offerte aanvraag die ik al dezelfde dag binnen kreeg. Helder en duidelijk, geen verborgen kosten en zeker ook qua prijs concurrerend. Prima advies gekregen, en er kon snel een afspraak ingepland worden. Op de dag van plaatsing weer heldere communicatie over tijdstip van aankomst, alles conform de gemaakte afspraken. De monteurs die kwamen installeren waren zeer vriendelijk, behulpzaam en zeer deskundig. De kwaliteit van hun werk was top! Kortom ik ben zeer tevreden en dus veel dank aan dit bedrijf!

  2. David Slits

    Na bestelling en contact super snel geregeld. Geweldig top.

  3. Hoe zou je Aircovoorinhuis.nl beoordelen?

  4. Henk

    Bij ons in een werkplaats, 1650m3, onlangs 5 airco’s laten installeren van 10 Kw elk, Mitsubishi, Stefan Klammer kwam eerst zelf kijken wat er nodig was, super enthousiaste jonge man, die waarmaakt wat hij zegt, snel, goed, goedkoop en op tijd! Het hele systeem is gekoppeld aan 1 regelmodule/thermostaat. Werkt perfect! Goed werk mannen!

  5. Frederik Vos

    Goede info op website, snel en goed afgehandeld

  6. Clemens Cornelissen

    Het was hartje winter en toen dacht ik, ik heb een nieuwe airco nodig. De mobiele unit voldeed eigenlijk nooit, maar ik deed het er mee. Nu wilde ik toch doorpakken en voor een ECHTE GOEDE airco gaan die mijn slaapkamer met gemak aan zou kunnen. Ik heb maanden lang gezocht op internet en vele honderden reviews gelezen. Om een lang verhaal kort te maken; twee bedrijven sprongen er uit, één uiterst negatief waarvan ik de naam niet zal noemen en één welke keer op keer zonder uitzondering positief was. Ik kon het haast niet geloven, dit kan toch haast niet zou je denken. We zijn allemaal mensen en iedereen maakt wel eens een foutje of heeft een keer pech, maar nee. Nog meer lezen en nog dieper erin duiken of ik toch niet ergens iets minder positiefs kan vinden. Dat is niet gelukt! Aircovoorinhuis.nl presteert het om eigenlijk alleen positieve reviews te genereren uit tevreden klanten. En ik kan U vertellen, ze hebben er vandaag een bij hoor, ik dus!!! En ik kan U zeggen dat ik best een lastige klant ben geweest. Ze hebben keer op keer geduldig uitgelegd wat wel kan en niet kan, diverse keren met de installateurs overlegd of het wel kan wat ik zou willen. Iedere keer keurig binnen korte tijd terug gebeld. Alleen op dit vlak kunnen HEEL veel bedrijven al enorm veel leren van de mensen achter Aircovoorinhuis.nl. De dag van installatie breekt aan. Punctueel, op de afgesproken tijd staat er een nette bus voor de deur met twee nette jonge mannen. Ik heb ze binnen gelaten en meteen een kop koffie aangeboden, maar nee zeiden ze, we gaan eerst even het gereedschap en de airco naar binnen brengen. Ik dacht, dat is met drie man zo gepiept. NIET dus! Het ene koffertje na het andere, de een nog zwaarder dan de andere werd naar binnen gebracht en in de tuin neer gelegd. Na ongeveer een kwartier waren we klaar en was er even tijd voor koffie. Niet lang want ze wilde snel weer verder. Toen keek ik in de tuin en was ik stom verbaasd. Een groot deel van de tuin lag bezaaid met open gereedschapkoffers waar van ik de meeste gereedschappen nog nooit had gezien. De wel bekende schroefmachine natuurlijk, een tangetje hier en daar ook nog wel herkenbaar, maar het meeste was mij onbekend. Ruim vijf uur lang (dit kan bij U anders zijn, bij mij was het een redelijk makkelijke installatie) hebben die jongens heel hard en bijzonder netjes gewerkt. Echt een op elkaar ingewerkt team, de teamleider was overigens een HELE precieze. Dat moes precies zo en HEEL netjes anders was het niet goed genoeg. Ook heb ik de ene na de andere vraag op hen afgevuurd en ze wisten overal antwoord op, wat een kennis van zaken!!! Wij hebben nog overwogen om de airco zelf te installeren. We zijn best behoorlijk handig en dachten; dat doen we wel effe. Maar wat zijn we ENORM blij dat we de airco Niet zelf hebben geïnstalleerd. Onvoorstelbaar wat een uitzonderlijk technisch werk, wat ECHT niet voor een leek en ook niet voor een elektrotechnieker als mijn broer is weg gelegd om zelf te doen. Ik raad het U dan ook ten zeerste af om het zelf te proberen. Te veel kan fout gaan. B.v. niet goed ontluchten, motor binnen een uur kapot. (heb je een speciaal en kostbaar apparaat voor nodig.) Laat je het koelmiddel er uit lopen? Kost het je honderden euro’s om het weer bij te vullen. Het kiezen van de juiste locatie van de buitenunit is belangrijk voor de capaciteit van de airco, nog een tipje van een ervaringsdeskundige. haha Bij het uitzoeken van een airco unit moet je kijken naar, wat is de inhoud van het vertrek en dat getal zou ik verdubbelen, en dat is wat ik als leek adviseer om te kiezen. BV de inhoud van mijn slaapkamer is 40m3, Ik heb dus gekozen voor een airco met een capaciteit van 83m3, de Mitsubishi SRK/SRC 25 ZS-W Single Split set [2,5kw]. Dan is de kamer binnen korte tijd koel en dan staat dat ding niet de hele nacht te werken maar enkel af en toe om het op temperatuur te houden. Overigens is dit apparaat bijzonder stil, binnen zowel als buiten. Het is overigens niet zo dat het apparaat ook 2,5KW gebruikt. De Mitsubishi is bijzonder zuinig en als hij echt HEEL hard moet werken gebruikt hij maximaal 700Watt bv als het in de kamer 28 graden is en je wilt dat binnen in zo kort mogelijke tijd naar 18 graden hebben, en ja dat kan deze airco. Maar beter vraag je advies aan Stefan Klammer van Aircovoorinhuis.nl. Tja het kost wel wat ja maar dan heb je ook wat kan ik U zeggen. Inmiddels heb ik de airco ongeveer een maand en ben uitermate tevreden. We overwegen om in de woonkamer ook airco aan te leggen. Als we dit beslissen dan ga ik echt nergens anders heen dan aircovoorinhuis.nl . Ik ben zelden zo tevreden geweest over een aankoop en installerend bedrijf, euh, corrigeer, nog Nooit ben ik zo tevreden geweest, aircovoorinhuis.nl is een Echte aanrader. Ook ben ik er van overtuigd als er tegen alle verwachtingen in, onverhoopt toch niet tevreden bent of een geschil ontstaat dat deze mensen er Al het mogelijke aan zullen proberen te doen om U tot een tevreden klant te maken. Ik heb geen enkel financieel belang bij deze review en ben ook niet gevraagd om er een te schrijven. Met vriendelijke groet, Clemens Cornelissen Veghel

  7. A. Arends

    Snelle service m.b.t. offerte en planning. In een tijdsbestek van 2 dagen maar liefst 8 airco's geïnstalleerd, zodat we direct operationeel konden blijven. En ook fijn, ze ruimen de overgebleven materiaal netjes op, nemen het mee en maken de ruimtes direct schoon. Kortom professioneel.