Helemaal geweldig! Heel fijn dat ze met je meedenkt en de tijd neemt voor wat je wilt. Alles voldoet aan mijn verwachtingen en ben er echt ontzettend blij mee. Ik raad By Tasha bij iedereen aan. Goede service en een héél vriendelijke geduldige vrouw. Als er iets is wat ik nog nodig zou hebben voor de baby dan bestel ik het zeker weer bij Natacha! Liefs Sylvia
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mevrouw Parent
- Cher
Mooie spullen, leuk ingepakt en snel geleverd want het was nog op voorraad!
Hoe zou je ByTasha beoordelen?
- Renilde Daelemans
snelle levering, goede producten. Ik ben een tevreden klant
- Silke VT
Prachtig afgewerkt, helemaal wat we ervan verwacht hadden! Mooi en degelijk materiaal
- Laura Oplinus
Geen probleem ondervonden. Vlotte service
- Mevrouw C. Rexwinkel
Goede levering Goed klantcontact En een HEEL mooi eind resultaat.