Wat ik bestelde kreeg ik snel en mooi ingepakt 👏
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gijsje Kabel
- Ingrid Grijzen
Zoals zo vaak weer een supersnelle levering en keurig ingepakt.
Hoe zou je De Houten Trein beoordelen?
- Cisca Chrispijn
Snel en correct en heel leuk ingepakt
- Frits Witteveen
Goed service en snelle levering. Zeer vriendelijke mensen en een persoonlijk woordje bij de aankoop. Helemaal top!!
- L. Hofman
Lamp met naam. Echt ontzettend mooi! Verwachting levering was 2 weken, na 1 week al in huis.
- Nancy
Snelle service, goed verpakt.