Ten eerste omdat het een superleuke winkel is. Voor het eerst online iets besteld, was leuk ingepakt met een mooi gedichtje erop. Perfect geregeld.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nelleke Braber
- Lida Kwast
Mooie kwaliteit en dito verpakking!
Hoe zou je De Houten Trein beoordelen?
- Lizzy van Rijswijck
Altijd leuke en unieke producten, snelle en veilige levering, en super leuk ingepakt!
- Remco van Wieringen
Boekje besteld voor mijn dochter. Kreeg het keurig verpakt in (kado) papier thuis. Wat een verrassing! Persoonlijke aandacht en authentiek staat hoog in het vaandel. Ga zo door!
- Monique Lamers
alles goed in orde , snel geleverd
- nick van Loon
Echt helemaal super!