goede klantenservice is de chat en erg tevreden met de shampoobars!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Linda Schepens
- Zowie
Fijne producten. Fijn dat alles plasticvrij verpakt is. Bestelling is makkelijk gedaan en snel geleverd.
Hoe zou je Shampoo Bars beoordelen?
- Marijn van der Maesen
Leuk pakketje, fijne materialen
- Jolanda van Swieten
snelle levering. ik vind de facebar heel fijn. gebruik hem samen met mijn dochter.
- Elizabeth
Duidelijke website, vlotte levering, aangename producten!
- CMM Janssen
Erg fijn in gebruik, ruikt heerlijk. Ik ga zeker de andere shampoo bars etc ook uitproberen.