Al veel vaker bij shampoobars besteld en altijd zeer tevreden
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Elke Schinkel
- H Algra
Practig
Hoe zou je Shampoo Bars beoordelen?
- Ann .
Vlot en correct verloop van bestelling
- Inge van de Graaf
Fijne producten, makkelijk bestellen en binnen no-time in huis.
- Mirjam Struik
De bars zijn heel prettig in gebruik en ook nog eens goed voor mens en milieu! De bars komen altijd mooi verpakt en worden op duurzame wijze verzonden! Super blij mee!
- Pauline
Ik gebruikte al 1,5 jaar met grote tevredenheid de conditioner bars van Shampoobar. Helaas is onlangs de receptuur veranderd en ik ben nu een zeer ontevreden klant. Naast dat de oude bar 65 gram was en de nieuwe 40 gram, wat ik op zich mogelijk wel begrijp met alle prijsstijgingen van grondstoffen is ook de receptuur flink aangepast. Deze aanpassing pakt alleen niet goed uit en heeft er voor gezorgd dat het product juist chemischer is geworden en meer parfum bevat. Daarom heb ik mijn zusje, die huidtherapeut is, er naar laten kijken. Zij bevestigde helaas mijn onderbuikgevoel inclusief de ingrediëntenlijst. Ik baal enorm, vooral omdat ik nu wéér op zoek moet naar een nieuwe conditioner bar. Er is niet eens een mogelijkheid om de oude nog te bestellen tegen een hogere prijs, super jammer. Niet alles wat goedkoper wordt is beter, in mijn ogen een verkeerde strategische zet dit.