Goede service en fijne producten.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mascha Ridder jansen
- Daisy Severijnen
Ik ben zeer tevreden over de shampoo en bodybars. Onlangs heb ik een scheermes (kersmische) aangeschaft via de webshop en heb mezelf 3x gesneden. Ik durf het mesje helaas niet meer te gebruiken. Dus voor alleen dat product, raad ik een bestelling daarvan niet aan.
Hoe zou je Shampoo Bars beoordelen?
- Gerard Hoff
Snelle levering, jammer geen korting gekregen
- Marjan
Fijne producten en snelle levering
- Cas Noordt
blij met het geleverde product
- Jeanette
Hele goede service. Ik had wat problemen met de bezorging vanijn pakket (dit kwam niet door shampoo bars.nl, maar door de pakketservice) Toen heb ik via de chat en mail contact gehad,hele fijne ervaring. Ga zo door