superfijne shampoo, conditioner en bodybars. prima prijs, gaan heel lang mee, plasticvrij, altijd oo plasticvrij verpakt en bezorgd. hele fijne webshop met goeie producten en prima service!!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gioia Sluijk-Abis
- Claudia Muller
Heel erg leuk, lief en lekker proefpakketje mogen ontvangen. Lekkere geuren en zacht voor mijn haren.
Hoe zou je Shampoo Bars beoordelen?
- Chan Luytelaar
Opzich kwam product netjes aan maar waarom niet gewoon met postnl. Die komt hier gewoon bijna elke dag DHL niet.
- Annelies
Mijn bestelling was snel geleverd
- Astrid Kosters
Snelle levering en heerlijk product
- Marieke Vrieze
Hele fijne producten en goede service. Alleen mis ik een optie op de website om het zonder haast te leveren. Ik kreeg mijn pakket nu via DHL omdat de fietsbezorgers druk waren. Wat ik op vrijdagochtend bestelde was er zaterdag met de lunch. Als dat een week later was geweest vond ik dat ook prima, en dat is ook mooi voor duurzaamheid (strategische routes plannen). Eventueel ook de optie bieden voor afleverpunten, want er was een kans dat het niet door de brievenbus kon, en ik was niet thuis. Maar verder echt een heel tof bedrijf, en sinaasappel-kruidnagel ruikt super goed!