Ze leveren goede kwaliteit. Ze sturen pas alles naar de drukker als de klant helemaal tevreden is. Goede communicatie. Ik heb nu twee keer een stoeltje met opdruk van het geboortekaartje besteld en twee keer van hele goede kwaliteit.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Moniek de Vries
- Josina de Vries-Prins
Goede service
Hoe zou je Studio Jitske beoordelen?
- Arno Theunisse
Goede, snelle service. Bovenal een mooi product.
- Christi Semmekrot
Prettig en correct contact en prachtig eindresultaat
- Erica van Riessen
Vlotte verzending, mooie doos die ik had besteld, vriendelijk en een persoonlijk briefje bij de verzending
- Caithlin Schumacher
top service!