Ze leveren de spullen goed verpakt en snel. Ik heb hier meerdere keren besteld en ben zeer tevreden. Als ik vragen heb doen ze altijd hun best deze te beantwoorden en de klant tevreden te stellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Viviënne Huberts
- luc boeckx
er werd geleverd wat ik verwachte
Hoe zou je iHobby beoordelen?
- Farida
1 q qQ++++++:@Prettige klantenservice. Ruim assortiment
- Ria Plein
Persoonlijk vindt ik het duur .na wat ik er voor binnen heb ..het beertje is klaar het is maar een klein beertje
- J.E. Renkema
prima levering
- Lene
Mooie stoffen, mooie kleuren en patronen. Snelle levering.