Na twee mailtjes zonder reactie maar gebeld, eindelijk een offerte gekregen. Helaas weer verkeerd. Alles opnieuw ingevoerd en besteld en verkeerd geleverd gekregen (3 van de 11 profielen). Mail gestuurd, na een week nog geen reactie. Telefonisch onbereikbaar, nog maar een mailtje gestuurd, hopen op een reactie. Voorlopig kunnen we weer niet verder... Tot nu toe nog geen complimenten verdiend van mij.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Robert
- Theo Ewalts
Precies geleverd hetgeen gevraagd was
Hoe zou je ALUMINIUMvakman beoordelen?
- Piet Aardse
Goede service en hulp bij vragen, vlotte afhandeling. Goed verpakt en mooi product
- Rene
Goede service, alles opmaat geleverd
- Nico de Bakker
Prima service
- Henk Zwemer
Het ging allemaal erg traag, de offerte en de levering. Het geleverde product was goed.