Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
GoudmetHout heeft 1230 5 ster reviews 1230
GoudmetHout heeft 165 4 ster reviews 165
GoudmetHout heeft 16 3 ster reviews 16
GoudmetHout heeft 7 2 ster reviews 7
GoudmetHout heeft 1 1 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Annemiek Bijleveld

    Ik had een vraag over de maat van mijn balkonreling en had binnen vijf minuten een mailtje terug. En dat op een zondag. Toen direct de tafel besteld. Ben er heel tevreden over. Om de tafel te monteren zaten er twee stalen plaatjes bij. Bij één van die plaatjes zat het gaatje niet in het midden (zoals in de montagehandleiding) maar helemaal aan de zijkant waardoor de tafel wel vast zat, maar het er niet zo mooi uitzag. Gelukkig heeft iemand er een extra gaatje in kunnen boren voor mij. Verder helemaal prima :)

    Reageer
  2. Annemieke B

    Meteen de volgende dag in huis. De kadoverpakking gaf veel hilariteit! Confetti en ballonnen! Prachtig hout. Oma was erg tevreden met haar kado.

    Reageer
  3. Hoe zou je GoudmetHout beoordelen?

  4. Hilde Schouls

    Heel tevreden, snelle en persoonlijke reactie op mijn vragen, ik kreeg goed advies. Er ging iets mis met de levering maar dit werd snel opgelost. En... heel mooi product!

    Reageer
  5. Emiel Antonis

    Duidelijke site en snelle levering. Aandachtspuntje ter verbetering is de installatiehandleiding maar over het algemeen zeer tevreden!

    Reageer
  6. Hennie Van Breugel

    Levering en contact is netjes. Ook bij retourzending. Deze heb ik afgegeven bij een verzendlocatie die ik heb gevonden via de website. Zij verzenden helaas geen pakketten van langer dan 1 meter. Gelukkig maakten ze een uitzondering want het was een groot en zwaar pakket. Dit zou aangegeven moeten worden bij aanmelding op de website

  7. Tomas Schleicher

    Het contact top, de service is top en het product is top! Zeer prettig bedrijf! Dank voor de service!

    Reageer