Door een fout van dhl kwam mijn pakket na een week pas aan. Gemaild met het bedrijf van de moestuinplanten en goede instructies gekregen . Moestuin plantjes dikke 10. DHL dikke 1
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ina
- Ria Bloemendal
Prima plantjes
Hoe zou je Moestuinenbloem.nl beoordelen?
- Sjaak Leenders
goede aandacht bij het verpakken van de plantjes
- Corry
Goede producten, bezorging prima
- Michel Lenaerts
druiven plant
- Britt D
Superservice. Er worden mooie plantjes geleverd. Ze worden overduidelijk met aandacht verpakt. De andijvie pakte helaas niet. Na een week contact opgenomen. Zonder enige discussie werden er de volgende dag nieuwe plantjes bezorgd. Een aanrader om hier te kopen.