Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Meubelrestauratieshop heeft 736 5 ster reviews 736
Meubelrestauratieshop heeft 24 4 ster reviews 24
Meubelrestauratieshop heeft 0 3 ster reviews 0
Meubelrestauratieshop heeft 0 2 ster reviews 0
Meubelrestauratieshop heeft 1 1 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. veroniek

    Ik ontving de bestelde artikelen heel snel, met 't gedetailleerde en heel goed leesbare handige boek + in 'n prachtig withouten doosje. Zal meteen wanneer ik zonder zit de artikelen weer bestellen bij deze zaak. Super !

    Reageer
  2. Houdkamp

    Na moeizame start alles uitstekend geleverd

    Reageer
  3. Hoe zou je Meubelrestauratieshop beoordelen?

  4. Willem

    Uitmuntende webshop zeer goede communicatie en snelle levering producten waren ook zeer goed verpakt. Kan deze webshop aan iedereen aanraden. Ik heb hier beits in felle kleuren en staalwol 00000 besteld, dit is overigens de enige webshop die ik ken met staalwol 00000 in assortiment ! Ik gebruik de beits om mijn houten pijlen te kleuren werkt perfect product is zeer goed te verdunnen kan heel wat pijlen doen met deze potjes. Alleen zijn de kleuren als groen minder bruikbaar voor mij omdat ik dan nooit mijn pijlen terug vind in de bosjes ;-) maar vind ik wel een ander doel voor. Het enige minpuntje vind ik de verzendkosten die best hoog zijn maar dat is een kleinigheidje verder prima webshop met uitstekende producten en service.

    Reageer
  5. Sander Ewen

    Via de website makkelijk en snel een bestelling gedaan. Ik kreeg direct een bevestigingsmail en een persoonlijk mailtje van de eigenaar wanneer en hoe de bestelling verstuurd ging worden. Producten zijn de volgende dag bezorgd en het pakket was keurig ingepakt , beschermd en inclusief beschrijvingen en contactinformatie. Aardig contact gehad met de eigenaar die graag wilde weten of alles naar wens was verlopen. Een aanrader! Ik kan nog niets zeggen over de kwaliteit van de producten maar mijn eerste indruk en een ter hand name was zeer positief.

    Reageer
  6. Richard Alberts

    Mijn eerste bestelling bij de Meubelrestauratieshop. Goede communicatie en een uitstekende afhandeling. Kom hier zeker terug.

    Reageer
  7. Martijn

    Goede website met goede uitleg (ook voor niet-professionals) over hoe de producten toe te passen zijn. Duidelijke en persoonlijke communicatie en vlotte levering.

    Reageer