Snelle levering. Had optie inpakken gekozen bij mijn bestelling. Cadeau was super netjes ingepakt. Echt top verzorgd. Ook de opmerking voor de bezorger die ik aan had gegeven, stond op een sticker geprint op de doos. Mijn complimenten voor deze goede service.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- M.H.
- Lieve Van Boven
Snelle, correcte levering, ook tijdens de feestdagen. Pakket was zeer zorgvuldig ingepakt.
Hoe zou je Mooiweershop.nl beoordelen?
- Theo Swiatalski
Producten goed geleverd
- H.C.A. Prins
Zag er goed uit! Ontvangst binnen een dag! Prima verpakt. Klein puntje nog: De verzendkosten zie je pas laat in de aankoop-procedure
- Marian Janssen
Erg goed verpakt. Geweldig
- Van den Hout Freddy
Online gekocht , wegens afstand (300 km) Snelle en vlotte levering van de windhaan , zeer mooi stuk , maar … 1 klein negatief puntje , de haan staat een beetje op scheve pootjes op zijn voetstuk , misschien op maandag gemaakt ! Echtgenote was desondanks toch zeer tevreden . Dank u Freddy