De bedel die ik besteld had zou ik zeer goede staat zijn. Na ontvangst zag ik 3 deukjes in de bedel. Ik heb telefonisch contact gezocht en excuses werden aangeboden. Echter, nu moet ik de bedel retour sturen en wordt van mij verwacht dat ik zelf de verzendkosten betaal. terwijl de fout bij de juwelier ligt en niet bij mij. En dat vind ik helaas een niet klantgerichte manier van werken.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Floortje Janssen
- Hulya Yildirim
Goede, fijne communicatie.
Hoe zou je ANRO Juweliers beoordelen?
- Roos W.H.
Prettige en snelle communicatie, zeer spoedige verzending.
- Richard Huisman
Uiteindelijk het product teruggestuurd en direct mijn geld terug ontvangen.
- S. Damsteeg
Snelle reactie service mailing en goede koop.
- Han Riemens
Bestelling inderdaad zoals beloofd de volgende dag in huis. Voldeed aan de verwachtingen.