Goedmorgen Ik ben net terug van het Post Kantoor. Ik ben helemaal verrast door de kwaliteit van de oorbellen, groot verschil van de foto. Heel slecht. Ik ga het teruggeven maar ik wil mijn geld terug. Help me alstublieft. Vriendelijk bedankt Hilma de Carvalho
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hilma de Carvalho
- Gregory Van Zetten
Geweldige service en mooie sieraden!
Hoe zou je ANRO Juweliers beoordelen?
- V beelen
Super mooi heel blij mee
- Linda Hilberts
Goed en vriendelijk gehoplen zeker weer terug bij hun
- N.A. Van der Wier
Goede service, nette meneer. Alleen het goud is erg duur. Wel mooie collectie. En kwaliteit.
- B. Maas
Prettig contact. En afhandeling ook volgens afspraak. Werd uitstekend op de hoogte gehouden.Top.