Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Hip voor de Heb heeft 2924 5 ster reviews 2924
Hip voor de Heb heeft 613 4 ster reviews 613
Hip voor de Heb heeft 208 3 ster reviews 208
Hip voor de Heb heeft 121 2 ster reviews 121
Hip voor de Heb heeft 149 1 ster reviews 149

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Harma van der Meulen

    Goede service, snelle levering

    Reageer
  2. Riet Van Winkelhoff

    Snelle levering, goede kwalkteit

    Reageer
  3. Hoe zou je Hip voor de Heb beoordelen?

  4. Deborah van Veen

    Hele leuke items met mooie prijzen. Snelle levering echt helemaal top!

    Reageer
  5. Tiana Wijngaarden van

    Kleuren komen niet overeen. Matige kwaliteit.

    Reageer
  6. Esther

    Snelle levering en leuke producten, maar retouren is wel een drama. Ik had 3 pakketjes die retour moesten waarvan ik er 1 samengevoegd had. Dit had ik netjes aangemeld via de site (en ik heb dan ook 3x de betaling gedaan voor de retourkosten ipv 2 keer) omdat je niet meerdere orders tegelijk kunt retouren én ook moet je gebruik maken van hun tool om te retouren. Doordat ik geen printer had, koos ik voor het eerst voor afhalen, proces goed doorlopen, en ook een bevestiging van mijn retourorder op het scherm. Op de avond dat DHL het pakketje op zou komen halen, is DHL niet langs gekomen. Gemaild (bellen kan niet?!) met returnista van hip voor de heb en zij hebben het in orde gemaakt. Omdat ik inmiddels nog een retour had, heb ik die op dezelfde avond ingepland als die hip voor de heb had ingepland. Op de desbetreffende avond kwam inderdaad DHL langs, maar voor 1 pakket. De ander was niet doorgekomen. DHL nam het pakketje toch mee het retouradres stond er op (nooit meegeven weet ik nu) en dat pakketje kwam niet aan bij Hipvoordeheb (de ander wel) en ik had geen verzendbewijs. Opeens werd het contact met Hip voor de heb stroef, geen reacties meer op vragen van mij en eventuele aangeboden oplossingen (hun systeem werkte niet naar behoren (dit was toegegeven voor HvdH tot 2x aan toe en ik had de fout gemaakt toch het pakketje mee gegeven te hebben met DHL) dus een compensatie van 50/50 van het retourbedrag van ruim 60 euro werd niet op in gegaan. Ik ontving enkel 3x mijn retourkosten a 4,95 terug en verder geen reactie of meedenken in oplossingen. Zelf heb ik DHL gebeld, zij waren heel behulpzaam en konden in het systeem zo het pakketje vinden en gingen een onderzoek instellen. Waarop ik Hip voor de heb op de hoogte bracht van dit onderzoek. Geen reactie. Goed contact met DHL gehad en uiteindelijk kreeg ik een aantal dagen later uit het niets een automatische mail van hip voor de heb dat mijn retour binnen was gekomen en verwerkt zou worden. Verder nooit meer reactie gehad op mijn vragen/mails. Wat een slechte service m.b.t. retouren en het meedenken met de klant. Voor mij is het shopplezier bij Hip voor de Heb het niet waard als het retour systeem zo slecht geregeld is.

    Reageer
  7. Brenda Van deuren

    Leuke kleding alles past en snelle levering super blij met mijn aankoop!

    Reageer