Super service! En alles wordt naar wens feestelijk ingepakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Henriette Hendriks
- Loes Van den Heuvel
Besteld en de volgende dag al 8n de brievenbus.
Hoe zou je www.cadeaukaartnaarkeuze.nl beoordelen?
- Dirk Annokkee
Afspraak goed nagekomen
- Bob
Cadeaubon van €65 besteld van intratuin. op de track and trace alles kunnen volgen maar de kaart is teruggestuurd geweest naar afzender omdat de toevoeging "A" was weggevallen achter het huisnummer. de kaart is aangekomen bij de afzender om drie uur snachts via post Nl. hun uitleg is "wij zijn niet open om drie uur snachts en kunnen deze niet ontvangen hebben" Wist niet dat een brievenbus ook sluit na de werkuren??? Moraal van het verhaal, ik krijg geen nieuwe kaart, geld kwijt en op behulpzaamheid moet je niet rekenen, korte e-mails en rap van af maken......
- Bianca De Mooij
Snel geregeld!
- Willem Scheppers
Snel besteld, snel geleverd