De website stelt "Levertijd 1-3 dagen". Hieraan wordt theoretisch voldaan door de status van de bestelling na 3 dagen op "verzonden" te zetten. Zo wordt aan die belofte voldaan. Dat het daarna nog 3 dagen duurt voordat DHL het pakket uberhaupt krijgt, telt dan niet meer. Verder € 6,95 betalen voor 4 beugeltjes die ook in een bubbeltjes enveloppe kunnen worden verzonden, is ook zwaar overdreven. Helaas zijn ze de enige die deze beugels aanbieden, dus ik had geen andere keus. Maar voor mij nooit meer! Update: na 10 dagen mijn pakket ontvangen. Een setje beugels van 12 bij 12 bij 3 cm zat verpakt in een doos van 36 bij 37 bij 17 cm. DHL heeft dus 90% lucht vervoerd. Waanzin!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Skidak
- Kornelis Strik
Snelle levering
Hoe zou je Kameionline.nl beoordelen?
- Peter van Nus
Duidelijke website, maar zou beter kunnen aangeven wanneer artikel niet op voorraad is i.p.v. na bestelling en betaling een berichtje sturen van dat het in backorder is en dan dat het later wordt geleverd hetgeen niet bij het maken van een bestelling wordt aangegeven.
- Ruud Stinissen
Slechte info en alleen reactie nadat ik er om vraag. Veel te lange levertijd. Is eerst op voorraad en bij betaling op nalevering Bestel er nooit meer iets
- Rens van den Eijnden
Snel geleverd prima kwaliteit
- Christele Slambrouck
Vragen werden telefonisch goed beantwoord. Heel vriendelijk aan de telefoon. Korte leveringstermijn. Mooi produkt. Wij zijn echt content met de goede service.