Werkelijk PRACHTIGE Moeflons tegen een zeer nette prijs ! Ik heb er onderhand 5 besteld en stuk voor stuk heel erg mooi! 1 was wat ruw qua gevoel. Dat komt waarschijlijk doordat het van een ouder schaap is, een XXL was dat. Maar deze kan zonder problemen terug gestuurd worden. Komend najaar zal ik er zeker nog een aaantal bestellen ! Dank voor jullie GEWÉLDIGE SERVICE !!! Beter kan niet.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kevin Lanser en Pieter van der Ploeg
- Bianca
Mooie kleden voor een prima prijs. Perfect om sfeer en comfort in huis te halen
Hoe zou je Noordschaap beoordelen?
- Poppie
Snelle levering, netjes verpakt.
- Griet Secelle
Prachtig vel, snelle levering
- Sandra Vennix
De prijzen zijn correct voor wat je krijgt
- wim
snelle en correcte levering