Geweldig service
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Maria Gonçalves
- Pawel Kowalski
Snelle levering, banden zijn van maart 2025 en dus lekker vers. Zeer tevreden met de aankoop en de service van de verkoper. Aanrader
Hoe zou je Bandensupermarkt beoordelen?
- Piotr Rajman
Erg snel
- Mariusz
Ales prima snell clear and very good ;)
- Claudiu ion Canepa
Super banden
- Sebas
Sinds dat wij op een waddeneiland wonen is het lastig om goederen voor een kleine prijs te laten bezorgen. Bij bandensupermarkt betaalde ik maar 20 euro verzendkosten. Kan deze webshop zeker aanraden!