Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2023 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Motocars Benelux heeft 79 5 ster reviews 79
Motocars Benelux heeft 18 4 ster reviews 18
Motocars Benelux heeft 8 3 ster reviews 8
Motocars Benelux heeft 7 2 ster reviews 7
Motocars Benelux heeft 49 1 ster reviews 49

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Yvonne Cremers

    Zeer tevreden met de aangeschafte kinderquads, goede prijs-kwaliteit. Er wordt snel en adequaat gereageerd op mails. Vriendelijke verkoper, bedankt voor de goede service.

  2. Ronald Reynaerts

    Na 14 dagen nog steeds niets ontvangen nochtans was de levertermijn 2a3 dagen

  3. Hoe zou je Motocars Benelux beoordelen?

  4. Tanja Schaerlaeken

    Op de site staat 1-3 werkdagen... Dat was dus ten laatste eergisteren! Ik probeerde jullie te mailen, via messenger te bereiken,... Bergen een reactie... Ik hoop dat ik snel van jullie hoor, anders zet ik test aankoop hierop!

  5. jurgen engels

    Ik heb nog niets gehoord van mijn bestelling , ik heb al 2 mails gestuurd maar geen antwoord

  6. Guido

    Nitromotorstore en de site die hier bij hoort motocars.be (motocars Benelux) horen bij elkaar. Deze site plaatst producten die ze niet eens hebben. Je betaald vervolgens het bedrag en krijgt in een mail te horen dat ze je nog een mail versturen met het track & trace nummer. (Op de website staat: vandaag bezorgd, morgen in huis) Nu heb ik op Zondag de scooter voor mijn dochters verjaardag besteld, dus ik snap dat ze zondag niet kunnen verzenden. Echter Dinsdagmiddag nog steeds niks gehoord. Dus denk ik, dan bel ik even voor een update. Nemen ze vervolgens op om me meteen weer op te hangen. Nog maar eens gebeld (7x) en drukken ze je steeds weg. Vervolgens gemaild, bericht op instagram verstuurd, en een bericht op facebook achter gelaten. Opeens krijg ik een bericht op Facebook, het product is niet beschikbaar en u krijgt het geld binnen 5 werkdagen terug. Hadden ze dit eerder gemeld, namelijk direct na betaling dan had ik verder voor een cadeau kunnen kijken. Nu heb ik nagenoeg geen tijd over en het geld zal ook niet op tijd binnen zijn. Wat me het meest dwars zit is het feit dat als ik zelf geen contact had opgenomen en dit dus niet had geweten, ik dus geen cadeau had gehad voor mijn dochter. Op facobook Messenger hebben ze nu gereageerd, ze hebben het geld inmiddels overgeboekt en geven aan dat ze nog geprobeerd hebben het product te krijgen en eerder geen uitsluitsel hadden van de fabriek. Lack aan communicatie naar de klant dus. Als website hoor je geen zaken te plaatsen die je niet kunt leveren. De service van deze webshop heeft mij in ieder geval doen besluiten hier NOOIT meer te bestellen.

  7. Joris Lambrechts

    Bestelling proberen te doen, deze is niet goed door gegaan, hierna hebben we proberen te mailen. Hierop kregen we geen reactie. Jammer, op deze firma kan je niet rekenen.