Eigenlijk hetzelfde als de vorige keer....service én feedback erg goed!!!!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2023 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Stefan De Vries
- Johan
We hebben banden gekocht en deze in slechte staat ontvangen , de rubber noppen zijn van de band afgescheurd. 2 maal e-mail gestuurd, formulier ingevuld op de site, meerdere malen whatsapp. Geen reactie. Oplichters. Als ik in de buurt van Roermond ben, spring ik eens binnen
Hoe zou je Motocars Benelux beoordelen?
- Donny Slats
Kapot onderdeel geleverd, paar keer contact opgezocht maar krijg geen reactie
- Kjell Arts
Ik was wel een beetje huiverig gezien de reviews, maar ik had alles snel in huis! TOP!
- Jeff
Auto stond in voorraad, besteld, betaald en bevestigingsmail gekregen. Een dag later krijgen we een mail dat de order geannuleerd is wegens niet op voorraad. Je kon op die moment de auto nog altijd bestellen, dat is toch een werkpuntje. Reactie op mijn bericht was ook heel kort en niet echt profesioneel vond ik. Ons geld werd wel correct en snel terug gestort.
- S B
Na 1 maand wachten mails sturen en maar 1 reactie dat er terug reactie zou opgenomen worden wat niet gebeurd. Hebben we nog altijd geen producten ontvangen en zijn we ons geld kwijt. Ik hoop dat het snel opgelost is. Maar ik raad het niemand aan. Want als er iets mis is in contact komen zal zeker niet lukken. Zeer triest!!!