Snelle levering, heel leuk ingepakt, feestje om het uit te pakken ook al weet je wat je besteld hebt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Stephanie van der Wal
- Kim van de Ven
Leuk ingepakt prima levering
Hoe zou je Koestert beoordelen?
- Marijn van 't Hul
Het was een feestje om uit te pakken en het ziet er in het echt nog mooier uit!
- Christa Wagemakers
Snelle levering en Superleuk verpakt echt een cadeautje
- Krista Kimsma
Goeie service mooie artikelen
- Daniëlle
Hele mooie spullen. Het is heel erg leuk en netjes verpakt. Met een persoonlijke boodschap erbij! Ik ben er heel blij mee en raad deze webshop zeker aan. Verzending duurde lang, maar de fout lag bij Postnl. Niet bij Koestert.