Ten eerste: de producten. Ik heb voor mijn dochter een ketting met een aantal charms gekocht. Ontzettend leuke en mooie bedels en de ketting is mooi (rood) en heel licht dus fijn te dragen. Na mijn bestelling kreeg ik een mailtje dat ik nog 'recht' had op een extra bedel - 4 voor de prijs van 3. Dat vind ik topservice. Grote aanrader!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sabine
- Barbara
Ik vind de kwaliteit van het produkt niet goed, kralen zijn plasticachtig.
Hoe zou je FrancesFalicia.nl beoordelen?
- Jeannine
Snelle levering en mooi verpakt
- Ilse Wijntjens A M P
Snelle levering, keurig verpakt en persoonlijk
- Hester Bierens
Mooie oorbellen, snel in huis, helemaal tevreden. Bedankt !!
- S Borgman
Hele goede afhandeling bij foutje tijdens bestelling. Prettig en persoonlijk, fijn!