Al meerdere keren wat besteld en ook inmiddels vriendinnen die er even blij mee zijn als ik ben! Snelle levering, superleuk en persoonlijk ingepakt en topkwaliteit. Voelt elke keer als een cadeautje voor jezelf als je het pakketje binnen krijgt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tamara
- Irene
Super snelle levering! Duidelijke informatie over je bestelling. Wordt mooi ingepakt. Ik ben erg blij met mijn nieuwe ketting :)
Hoe zou je FrancesFalicia.nl beoordelen?
- Ellen
Zeer tevreden! Snelle verzending, leuk ingepakt (met een leuk persoonlijk geschreven kaartje erbij) en de oorbellen zijn van goede kwaliteit! Ook via Instagram word er snel gereageerd op vragen en word er met je meegedacht. Kortom: super service!
- Fleur
Supersnelle levering! En wat wordt het mooi verpakt ❤ Meerdere keren iets besteld en alle sieraden echt van goede kwaliteit.
- Ilse
Mooie sieraden, mooie foto's. Word je hebberig van. 🤗
- Priscilla
Ik kan steeds maar niet kiezen welke oorbellen en kettingen ik wil! Ik zie constant wat leuks. In de winter heb in een sjaal gekocht, die heb ik de hele winter lang gedragen. Super zacht, warm en heel mooi! Snelle levering en goede service.