1 juni besteld! En heb nog steeds niets ontvangen ! Heel slecht! Ik heb inmiddels contact gehad met de verkoper. En het probleem blijkt bij de pakket dienst te liggen en niet bij de verkoper. Zij hadden het namelijk de volgende dag al verzonden. Ze willen het netjes oplossen! Vond het dan ook wel zo netjes mijn reactie aan te passen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Wendy Van Norde
- Lianne Van den Boogaard
Uitstekende producten / service en snelle levering.
Hoe zou je Becidor.eu beoordelen?
- Sandra Leffelaar
Fijne winkel Ze veren altijd met je mee Als je lang wil komen Helemaal goed
- Pieter-Jan Blok
Snelle, prettige en duidelijke reactie als je een vraag hebt. Fijn dat ik mijn bestelling al snel in de winkel kon ophalen.
- Renske Bos
Snelle levering, prima verzorgd
- Marja Butt
Alles lag netjes klaar.