We bestelde met zeepzakje en kregen zonder zeepzakje. We mailde hiervoor en kregen geen reactie. Ook geen factuur ontvangen. - edit - na een slecht review kwam er wel reactie met een tegemoetkomingen voor korting bij een volgende aankoop en de factuur.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anke Turelinckx
- Esther Dijkstra
Heb de shampoo bar en conditioner bar nog maar net in gebruik, kan er nog niet veel over zeggen. De conditioner bar krijg je niet uit het blikje.
Hoe zou je Loofys beoordelen?
- Velle
Mijn krullen zijn weer helemaal blij! Top product!
- Annemieke
Ik vind de haarzeep qua geur (grapefruit) erg tegenvallen, zelfs vies. Enorm duur voor zo'n klein zeepje en hoge verzendkosten terwijl het gewoon door de brievenbus past.
- Anna
Snelle bezorging, mooi pakketje geleverd. Erg blij mee
- LiN
Ziet er mooi uit hoe het bezorgd wordt, en ruikt lekker! Nog even uitvinden hoeveel conditioner er in mijn hele lange haar moet, maar eerste ervaring is fijn!!