De zeep bar banaan die ik heb gekocht van mijn kerstpakket heeft het maar 9 wasbeurten vol gehouden! Daarnaast zou je vanaf 35 euro een cadeautje krijgen, daar heb ik ook niets van gezien…
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Maas
- Suzanne Jansen
Vraag over bestelproces werd snel per mail en telefonisch beantwoord. Leuk om handgeschreven toelichting te ontvangen op pakbon.
Hoe zou je Loofys beoordelen?
- Janet
Netjes mail van bevestiging, verwerken en bezorgen ontvangen. Keurig verpakt, prima producten.
- Ariane
mooie producten, realistische prijzen en duurzame verpakking & verzending
- Jmc
Erg dure producten. Alleen gekocht omdat ik een voucher had. Verzendkosten betaald euro 4,25. In werkelijkheid euro 3,70.
- irina
Prima! De levering was via DHL. Omdat ik op een eiland woon, en er niet elke dag een DHL wagentje rijdt, duurde het iets langer. Dat vind ik helemaal geen probleem en Loofy's kan daar ook helemaal niks aan doen. Heel goed produkt waar ik heel lang mee doe!