Website, verzending en contact prima. Aan mijn zijde een fout gemaakt waardoor ik de producten moet retourneren. Voor bijna €90,- producten gekocht om vervolgens nog €7,09 retourkosten te betalen en te zorgen dat het formulier is uitgeprint en ingevuld. Dit is niet echt klantgericht a 2025. Op z'n minst zorgen dat het formulier standaard in het pakket zit.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Erroll
- Anouschka Mues
Heel aangename stof,zeer dun,confortabel,je kan alles goed vastpakken. Tevreden!
Hoe zou je Allergieshop beoordelen?
- juan bifo
goede product
- NVM
Snelle, correcte levering, alles goed verpakt, duidelijke instructies over hoe de producten te gebruiken.
- Jolanda Rademaker de Jonge
Snel in huis
- Sjoerd veldkamp
Goed product! Zacht, groot genoeg en niet te dik. De rits en de optie tot 60 graden wassen zijn ook heel prettig