D Novosel
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Allergieshop, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Alles prima
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Alles prima
Ik heb helemaal niets binnen gekregen
Tot heden nog niets ontvangen. Ik heb de klantenservice gemaild. Ze zeggen het pakket op 15-5 verzonden te hebben, maar DHL heeft nog steeds niets als ontvangen geregistreerd. Volgens de medewerker zijn alle andere pakketten van die dag nog niet geregistreerd als ontvangen. Aka de zending is kwijt, maar volgens hen moet ik afwachten en komt het vastwel goed en wordt het pakket magisch gevonden 1 week na verzending?!
Slechte levering. Pakketje nóg steeds niet ontvangen. Nadat ik contact heb gezocht werd mij gezegd dat de container met mijn pakket erin kwijt was en dat ik gewoon miet afwachten.
Ik heb nog steeds geen pakket binnen zit er al een gehele tijd op te wachten!!
Ik bestelde op aanraden van de allergologe een anti-allergie overtrek voor de matras en hoofdkussens. Sinds 14 dagen in gebruik en ik ondervind echt al resultaat.