Super fijne service, het pakketje werd snel en met T&T verzonden. Eerste keer dat ik deze producten bestel en ben er zo blij mee, vooral de kokoskaars voelt voor mij heel kostbaar en hij ruikt heerlijk! Klein foutje in de bestelling maar ook dat werd meteen netjes verholpen. Ik ben een gelukkige klant.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Inez Van de Ven
- Samora Bendanon
Het pakket werd snel bezorgd en het was allemaal super leuk ingepakt. De kaart die erbij zat maakte het voor mij af.
Hoe zou je Handmade Bysanaah beoordelen?
- Sabrina Starke
prachtige producten. goede kwaliteit.
- L Soares
Geen opmerkingen
- Michelle
Always good and quick service. Go to waistbeads plug. Love it & love her!
- Ilonka
Producten waren zo leuk en mooi ingepakt echt een feest. Daarnaast kwalitatief goede spullen.