Fijne webwinkel met een mooi aanbod en hele goede service. De kortingsacties voor het terugsturen van gedragen kleding is helemaal fijn! En dan steun je met elke aankoop ook nog een goed doel.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Chris Princen-Verhoef
- Patricia Luteijn
Goede en snelle service
Hoe zou je Het zusje van Saar beoordelen?
- Marieke Van walsem
Ik had dinsdagavond besteld en donderdag was het al binnen, leuke en mooie producten met een goede prijs en duidelijke omschrijving. Ik ben zeer tevreden en ga zeker vaker bestellen
- Wytske Borst
De winkel heeft een heel goed concept! Het aanbod verandert steeds. Je pakketje wordt snel bezorgd. Daarnaast is het mailcontact heel vriendelijk
- Mirjam de Wit
Snelle levering, leuk verpakt, mooi dat er ook een deel naar een goed doel gaat, mooi concept
- Anke van der Breggen
Goede en persoonlijke service, zet net dat stapje extra, goede communicatie en mooie producten