Snelle levering, altijd netjes ingepakt en goeie producten. Heel blij met deze webwinkel
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marijke Metz
- Marijke Poppema
Super service, denkt goed mee waar nodig en alles is netjes en in goeie conditie. Helemaal blij met mijn aankopen!
Hoe zou je Het zusje van Saar beoordelen?
- Emma
Fijn en snel contact. Ik kon de kleding komen passen en later mocht ik een broek (die toch niet helemaal goed zat) nog omruilen. Erg tevreden en goed voor de wereld 🌍
- Jessica
Wat een mooi en goed verzorgd concept!🌻 Ik heb de positiekleding met veel plezier gedragen en van de retourbon kon ik nog leuke kleertjes uitzoeken voor mijn dochtertje.
- Christa
Prachtige jurk, als nieuw. En erg functioneel met de voedingsfunctie. Wat een mooi initiatief, deze site!
- YA Coelingh
Fijne service, kleertjes in hele goed staat en alles met zorg verwerkt. Top.