Caffeïnevrije vers gebrand volgens de Swiss water method en ook milieuvriendelijk maar nog net niet officieel bio. Daardoor pittige prijs maar dat is wel terecht. De smaak is (beetje te) mild maar misschien ga ik het sterker zetten. Kreeg goede informatie over hoe de bonen te verwerken. Beetje spijt dat ik ivm portokosten 2 kilo bestelde, daar doe ik alleen wel lang mee dus straks minder vers. Het afsluit klemmetje brak meteen al af.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joke
- Eddy
Prima ervaring, vlotte leverin, heerlijke koffie
Hoe zou je Eddy's Coffee beoordelen?
- Justin Lewis
Snel geleverd, product is perfect. Goede prijs
- Peter van der Lelie
Goede service en heerlijke koffie!
- R Kruijntjens
Geen woorden maar daden.
- karin Loogman
geweldige service en heerlijk vers gebrande bonen