De service is super, bestelling zou te laat komen dus werd gelijk een oplossing bedacht en kwamen het persoonlijk bezorgen. Echt super blij mee. Ging om 60 rode rozen voor de verjaardag van mijn moeder, en de rozen zijn echt adembenemend mooi
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- cemile kilmamas
- G Evers
Fantastische mooie droogboeket binnenkregen! Heel erg tevreden
Hoe zou je B2B Flowers BV | MyFlowers.shop beoordelen?
- Sanne van Doorn
Mooie boeketten, goed ingepakt voor verzenden, lief kaartje erbij.
- elsLs Engels
Te laat verstuurd
- Tabitha Koffeman
Pakketje met aandacht verpakt.
- Melissa Van Maris
Goede service en goede prijzen