Ze hebben de pampasgras door midden gebogen omdat de doos te klein was. En nu nog steeds staat hij scheef en slordig in de vaas. Ik heb er spijt van dat ik bij jullie heb besteld. Nooit meer.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ayfer Deniz
- x
Bestelling is goed afgeleverd, alleen heel vreemd dat het pakketje voor de deur werd gezet. Gelukkig is het goed terechtgekomen, maar had net zo goed meegenomen kunnenworden.
Hoe zou je B2B Flowers BV | MyFlowers.shop beoordelen?
- Hilde Coenen
Super vlug geleverd top 👍
- Kim
Kreeg snel antwoord op mijn vraag via instagram. Goed geadviseerd, snel verzonden en leuk verpakt. Blij mee!
- Ellen
De afhandeling was vlot en goed. Echter, een fysiek toegangskaartje over de post is niet nodig en niet meer van deze tijd. Daarmee kunnen ook de - redelijke hoge- servicekosten van € 3,50 naar beneden.
- Zeynep
Mijn bestelling is met zorg ingepakt en opgestuurd. Netjes op tijd. Was eerste keer dat ik iets besteld had👍🏻👍🏻 Bedankt top mensen!!