Hilma
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Fashion & Beads, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Goede service
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Goede service
Snel verstuurd en mooie armbandjes
Mooie producten, overzichtelijke webwinkel en een goede service. Mijn zending liet op zich wachten, mijn vragen werden netjes beantwoord en ik kreeg de mogelijkheid aangeboden om vervangende producten op te halen bij Fashion & Beads. Uiteindelijk nog even afgewacht en toch mijn zending geleverd gekregen. Met een leuk presentje erbij en netjes ingepakt. Goede service, ga zo door!
De bestelling was keurig netjes ingepakt en wij zijn netjes behandeld!
Mijn bestelling was kwijtgeraakt door Post NL. Ik heb contact opgenomen met Fashion &Beads en kreeg diezelfde dag al reactie terug. Ze hebben gecheckt bij PostNL, die wisten niet waar mijn bestelling was. Toen heeft Fashion &Beads een nieuw item naar mij gestuurd, welke ik inmiddels ontvangen heb! Super goede service, daarom zeer aan te bevelen!
Armband was spoorloos bij PostNL waardoor de levering iets langer op zich liet wachten. Ingrid hield mij volledig op de hoogte en beantwoordde zelfs mijn mail op zaterdagavond. Kortom een goede ervaring.