Goede service. Ik had een armbandje besteld.maar er bleek iets mis te zijn gegaan met post en NL.al heel snel een nieuwe opgestuurd gekregen bedankt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Angela
- W
mooie produkten, snelle aflevering
Hoe zou je Fashion & Beads beoordelen?
- Nel bruijn
Prima geholpen
- Maria angela
Snelle service en heel leuk verpakt
- Annemieke
Goede service, snelle levering, prijs/kwalitiet prima!
- Salima
Snelle levering, netjes ingepakt en zo lief nog een persoonlijk kaartje... De meester vond het ook ontzettend leuk!